26 February 2012

Terima Kasih.

Assalamualaikum.

Entry kali ni memang untuk kau.aku da cuba dah.
aku da cuba lupakan kau.tapi makin lama aku
ingat je kat kau.hmmmm .
tah apa la penangan yang kau bagi kat aku
sampai aku gila bayang tak tentu arah syok kat kau ni haaaa!
tapi insyallah,aku cuba aku cuba& cuba.

aku buat macam ni sebab,aku bukan siapa siap pun
bagi kau.aku tak ada hak nak suka kau.
aku tak mungkin akan dapat kau.
ye aku sedar diri.aku tahu siapa aku.

bagi aku kan, kau ni special taw (:
sebabnya, kau ada ciri2 yang aku nak, ciri2 yang aku
suka.nyum nyum nyum hahahhaha :D
bila aku suka someone, someone 2 tentu tak balas
suka aku ni.aku da tau da 2 akan berlaku.

orang kata, kalau tak da jodoh, boleh jadi kawan.
tapi boleh ke aku anggap kau kawan aku
sedangkan aku punya perasaan terhadap kau.
aku tak rasa aku boleh jadikan kau kawan aku.
i need a take time to do this.sorry.

ye aku memang gila.
aku gilakan kau.boleh dikatakan setiap hari
aku singgah dekat Fb kau. aku stalker status kau.
aku stalker gambar kau.aku stalker komen2 kau.
semuanya aku stalker pasal kau.
hmmmm indahnya dunia kalau....... *speechless*

ok lah aku rasa kau macam dah ada someone.
jika kau dah ada someone,,,
aku harap aku tak LUPAKAN AKU.
aku harap kau tak SOMBONG dengan AKU.
aku harap kau tak BERAT MULUT dengan AKU.
aku harap kau tak BERAT SENYUMAN dengan AKU.
aku harap kau BAHAGIA dengan SIAPA pun PILIHAN HATI KAU.
aku BAHAGIA bila kau BAHAGIA sayang.
TERIMA KASIH banyak2 sebab kau sudi
HADIR dalam HIDUP aku
walaupun hanya SEKEJAP.

semoga kau berjaya dengan apa yang kau lakukan.
last words that i can say to u,,,
i miss u & ermmmm i luv u.
thanks beb.
~salam~

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.