4 February 2012

Mengantok.

assalamualaikum sayang (:
sihat? alhamdulillah kalau sihat.
terus terang aja la erk.penat la nak mukadimah
mukadimah ni.

 WEH,Aku suka Kau dowhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :(
kau dengar tak apa yang aku cakap ni?
tolonglah kau jangan main main
wehhh dengan aku.
aku seriussss ni dengan kau.
ok, aku cakap sekali lagi ye.
bahawasanya, aku suka kauuuuuuuuuuuuuuu!
*menjerit sekuat hati*


ha? macam mana? dah dengar?
tapi kalau kau dengar sekali pon,kalau kau tak
suka aku, aku boleh buat apa lagi :(
tah kenapa la aku suka kau.
ya allah :(

susah weh nak bendung rasa suka aku ni kat kau.
lagi pun kau bukan faham perasaan aku kan (:
mesti kau kata aku syokkk sendiri kan kan kan?
pedulik apa aku, orang nak
kata apa pasal aku.
aku ada HATI, ada PERASAAN
suka hati aku la nak suka siapa pun.

lagipun, benda ni datang dengan sendirinya la wehhh.
kau kena faham.cuba kau pulak yang berada
di tempat aku.
kau pun akan rasa juga apa yang aku rasa sekarang ni.

aku kalau suka someone, aku tak main main
macam kau.
kau ambil endah tak endah aja kan.
aku tak suka nak mainkan perasaan orang.
rasa nak menangisss sebab aku suka kau.

sebelum ni orang je yang mainkan perasaan aku.
padahal,aku serious ni.
aku kalau dah suka,aku terus terang je
dekat orang yang aku suka tu.
aku tak boleh la nak pendam sorang2.
tak terpendam nanti aku.

tapi,terima kasih lah, even kau dah tahu aku
suka kau,kau tetap layan aku juga
yela setengah orang, jangan harap la kan
dia nak layan kita lagi kan.

yela dia tu HOT.mengalahkan RETISSSSSS.
*joking*
rasanya,tiba masa dah kot
aku harussss melupakan kau.
sebabnya,aku tak boleh la,
nak buang,nak hapuskan perasaan aku ni dekat kau.

apa?rasa sayang? sayang 2 adalah.
yela,dah suka ,mana nye pulak tak ada sayang kan.
Ya ALLAH,kalau benar benar dia jodohku,
kau dekatkan lah hati KAMI Ya ALLAH.
kalau dia bukan jodohku,
kau jauhkanlah hati KAMI Ya ALLAH.

insyallah,semua nya di tangan Allah S.W.T
kita hanya mampu merancang,tetapi
DIA yang menentukan segalanya.
MAUT,AJAL,JODOH
tiada siapa pun tahu.
jadi,hanya mampu berdoa & bertawakal
kepadaNYA.

~salam.icak92~

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.