7 February 2012

Takut.

Assalamualaikum.

Tak semua kau rancang akan berlaku.
yela kan,bak kata orang,apa yang kita rancang 2 tak semestinya
ia menjadi kan.mungkin ada hikmah disebalik
kegagalan perancangan tersebut.

Mungkin nasib tak menyebelahi aku.
hidup seperti roda.begitu juga dengan nasib.
apabila nasib baik, kita berada di atas.
bila nasib tak baik, kita akan berada dibawah pula.

Entah mengapa engkau yang aku cinta.
hati & perasaan siapa boleh tahu kan.
so,tak salah la kalau kita admire someone 2 kan.
hati dah suka, mulut tidak dapat berkata kata (:

Mungkin lebih baik kau ku lepas saja.
mungkin ini adalah jalan yang terbaik
daripada kau membuat harapan palsu.
daripada kau memainkan perasaan dia.
dan daripada kau juga lah,
kau tak boleh nak menghargai dia.

Ini tidak adil!
 Tidak adil baginya.
Ini tidak adil!
Tidak Adil Bagiku juga!

Ini tidak adil untuk kau bertanya
jika aku mencintaimu juga
& ianya tidak adil bagi nya.

Kau tak pernah cuba memahami aku.
kalau lah kau faham perasaan aku.
kalaulah aku dengar perasaan aku.

Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk.
time bila pulak la die nak tujuk.
dia pula ada perasaan ke?
hai sendiri fikir la sayang.

Dan bila tiba saat ku kehilangan
beban yang tak pernah kau cuba nak ringankan.
memang tak ada keadilan baginya & juga bagi aku.
tidak adil la jika
kau bertanya kau mencintaimu juga
ahh! aku bukan milik engkau!

YE! Aku Penakuttttt!
dan aku memang penakuttttttttttttt!
mengakui cinta kepadamu.!
seribu kali kot aku cuba aku cuba & cuba
ucapkan bila dengan kau!

Ye! aku tahu, aku bukan milik engkau
dan engaku pun tahu
bahawasanya engkau pun bukan milik
aku!








No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.