13 February 2012

Si Pendek & Si Jongosss (;

Assalamualaikum sayang (:
*aku sayang kau*
Aku tak faham betul lah dengan sikap kau.
kenapa ye kau bersikap berperangai sebegitu? kurang kasih sayang ke?
nak kata kurang kasih sayang,aku tengok kau ada segala galanya.
maklumlah kau orang berada kan.

tapi persoalan aku, KAMI ada cari pasal dengan kau & kawan2 seperjuangan kau 2?
kenapa ar uallsss tak puas hati dengan myolllssss?
kenapa kau & kau benci sangat dengan KAMI ni?
kenap mesti kutuk2 KAMI?

hai entahlah kan.tak faham aku.
perlu sangat ke kau buat status tweet kau macam 2.
yang kawan kau gigi jongang ni,boleh pulak re-tweet benda 2.
dan aku rasa benda 2 memang Tuju kat KAMI kan.

dah la kau.Propa sial! dalam kelas muka baik mengalahkan lidah pendek kau 2.
belakang2, makkk aiii,macam gampang mulut kau :D
dari sem 1 kot, uolssss tak puas hati dengan myollllsss kan!

bila kawan aku bagi tau pasal tweet 2, aku rasa nak pijak2 muka kau 2.
perlu ke kau cakap macam 2?! woiii BANGSAT, KAMI ni ada mak bapak la!
kalau kau cakap macam 2 kat aku dan kawan2 aku,
kau jugak kutuk mak bapak kiter orang!

Aku tak ada pun kacau hidup kau.
tak ada pun terjelir jelir lidah macam anjing, mintak duit dekat kau!
tak ada hadap pun nak tego kau,mana kan lagi nak Pandang kau!
2 la kau kan.manusia yang pandai cakap pasal orang.
tapi kau ada ke nak tengok diri kau 2 dulu????
sebelum nak mencaci orang bagai.

yela kau kan PERFECT macam sial.
orang sial macam kau memang tak sedar Kelemahan diri.
tau mengutuk orang je.tau gelak gelak kan orang je.
apa masalah  kau ar?

apa? KAMI ni gemuk? apa? kepala alien terjojol? apa? pergi kelas macam nak pergi kenduri???
2 ke masalah kau dengan kiteorang ni ha?
suka hati mak bapak aku la nak pakai apa pun pergi kelas.
yang kau 2,setakat pakai baju pinjam,tak ada pun aku nak tweet2 bagai, kan!
aku gemuk ke apa ke, kau ke yang bagi
mentedarah kat aku???? Tak ada kan.
mak bapak aku yang bagi la sial!

hai ada juga mahluk macam kau ni.
kesain kot tengok kau.tak apa lah kau nak cakap apa pun
kau cakap la hai. nanti insyallah apa yang kau & kawan2 kau 2
mengata ngata, mengutuk ngutuk pasal KAMI, insyallah benda 2 akan terjadi
akan berbalik dekat anda anda semua ye a.k.a Barua2 Seperjuangan.

teruskan lah aktiviti kau 2 ye.tak ada siapa pun nak halang.
kau bebas nak berkata kata apa pun.
janji KAMI berjaya menjadi orang yang berguna.
berjaya mendapat segulung Diploma. *amin*

yang kau pulak? dapat apa? hai tak kan tak tau kot dapat apa.
dapat dosa la, yela asyik mengutuk orang je kan (:
ala buat part time nak dapat dosa full,apa salah nya.
macam tak biasa pulak datang kelas lambat.memang muka kau.
macam tak biasa pulak gigi terkeluar dari mulut.
belilah pendakap gigi hoiii.tak kan 2 pun tak mampu.
kata semua barang2 kau berjenama!
macam tak biasa pulak gigit2 lidah,2 yang lidah kau pendek 2.
ala kau pun apa kurangnya, pendek tak sedar diri.
hai kelakar la tengok kau kau n kau ni.

macam budak terencat akal.
harap 1 hari nanti kau sedar & berubah lah ye.
ada masa lagi untuk kau berubah.
*tapi orang macam kau ni,nak ke berubah??? tah2 makin teruk*
dah la, malas nak story pasal kau lagi.
menjengkelkan kau & kawan2 kau 2.


*hey gengs,tak pe la kan,orang nak mengata kita apa pun,janji kita tahu siapa
diri kita sebenarnya.kita sedar siapa kita.kita manusia,mana ada yang sempurna
di mata manusia.insyallah, kita akan berada di jalan yang benar.
teruskan usaha untuk mancapai kejayaan ye gengs.*

Lots of LOVES <3 <3 <3
~shikin harun,aina yahaya,teha rusli,sakina saidi & fara rahaman~

^_____^ athira hamzah ^____^

*icak92*

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.