18 December 2011

Lelaki yang HOWT! awwwww. PUihhhhhhhh!

salam semua. amacam sihat? harap sebegitulah ye :) . nak cerita lah kan ada la seorang hamba allah ni, bermula nya di MUKA BUKU lah kan, aku pon x kenal la sapa kah gerangan die 2 kan, tibe tibe nya buat status macam ni "Makin pengarut orang2 kt facebook ni. entah ape2 la die buat status .okbai!".
 HELLLOOOO!!!! bagi aku la kan, suka hati mereka la kan nak buat status apa pun, ada kene mengena dengan kau ke wahai lelaki hot???  lepas 2 boleh pulak IM aku, suruh LIKE status die ni.please la wehhh, ko sapa??? nak aku like status kau.macam lah semua status kau 2 tak pernah mengarut ke.? Ah kau! tak payah nak tunjuk bagus sangat la kan, aku bukan nya dengki sangat kat kau, tapi cermin dulu diri kau tu sebelum nak perli perli mahupun mengata orang okeyh lelaki hot! :) bajet korea sangat kau nih.APA? kau menyampah tengok aku? pergi jalan lah kan dengan kau punya menyampah 2.kisah pula aku.
errrr.. malas aku nak story morry lagi. itu je la! k  bYE! night peeppsss. salam.
                                                       *icak92*

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.