17 December 2011

Budak baru Belajar :)

Assalamualaikum :) hai aku blogger baru. yela semua orang da lama ada BLOG nih kan. aku je terkial kial & terkapai kapai buat blog ni :)
ok aku diberi nama NUR ATHIRA HAMZAH. aku baru je menjinak jinak kn diri dalam alam blog nih kan.almaklumlah tak berapa nak mahir sangat kan tentang blog nih. yela nama pon BUDAK BARU BE:LAJAR kan kan kan? ha3x
tak apa, nanti lama lama pandai la tu kan. ok! aku nak mention tentang diri aku pon, tak ada yang menarik pon tentang aku nih. hanya seorang gadis biasa sahaja. tak HOT macam korang korang kat luar sana 2 kan.
agak merendah diri la kan.walaupon memang aku ni rendah la kan.agak pemalu la kan. ( PEMALU?????)
ha?! masih lagi begelar pelajar POLITEKNIK PORT DICKSON.
Diploma Akauntansi lerrr. ;)
insyallah dalam masa 3 tahun ini aku akan grad! ha3x padahal baru nak masuk sem 3 ni.banyak lagi harungan dugaan dan cabaran yang aku akan tempuhi. bersiap sedialah dari sekarang.
ok la 2 je la kot mengenai diri aku. harap anda anda dapat la menerima blog aku yang tak seberapa ni kan.
#Kalau ada salah silap, tolong tujukan#
assalamualaikum :)
*athirahamzah*

1 comment:

  1. http://namasayapejot.blogspot.com/

    hai,salam perkenalan... hewhew~
    jemput datang ke blog saya jugak.. kikiki~
    icak! selamat datang ke dunia blogger.. <3

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.