17 November 2014

Peduli Apa.

Masuk akal atau tidak senior jatuh hati pada junior.
Beza umur mereka 4 tahun.
Pandangan pertama aku kenal dia aku tak rasa apa apa pun.
Kawan macam biasa huhahuha sana sini. Tapi lama kelamaan dia layan aku lain macam.
Kau jangan fikir lucah boleh tak? Badigol !
 Aku dah mula ada hati pada dia walaupun kata hati selalu melalak dekat aku
"weh kau sedar tak dia tu baya baya adik kau lah!"
Tapi aku peduli apa dah memang aku suka pada dia.

Tapi aku tak nak confess lah dekat dia yang aku suka dia.
Gila ke hape!
Sebab aku suka dia walaupun dia junior aku, dia kelihatan matang tak macam budak yang sebaya dengan dia, cara dia cakap, style dia, muka dia ala ala pan asia, mata dia, senyum dia, semuanya lah aku suka.

Rilex lah, tengok che ta dengan zain chill je kahwin jugak.
Tapi aku tahu aku tak mampu nak takluki dia.
Sebab hati dia bukan untuk aku. Hati dia untuk janda dia.

Tah lah, JODOH kan mana kita boleh jangka.
-K.A-


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.