20 January 2012

Reject Shop!

Salam readers :)
hai tibe tibe nya blog telah memanggil manggil aku
untuk mengeBLOG. ha3x
hati dan perasaan tiada siapa pun tahu kan.
begitu juga aku.
suka, sayang & cinta.
apa benda semua itu?penting sangat ke semua 2?
rasa sakit hati bila berdebat tentang suka,sayang & cinta.
arrrgghhhhh semakkk kepala otak.!
tapi 2 la kenyataan nya kan.

~CINTA TIDAK PERLU ADA
SEBAB
CINTA LAHIR DARI HATI
YANG IKHLAS~

tah kenapa tibe tibe aku suka someone.
padahal tak kenal pon kan.
die? lagi la tak kenal aku.
bermula nya aku kenal die pon
time hangout ngn sahabat2 aku.
kiranya kes aku ni,, aku suka member aku punya member la ni.
tah kenapa la aku suka die.
yela mungkin die 2 senggall nak mamposss :D
die funnyy sgt,die kelakar la dengan lawak bodoo
die 2,die sempoii je kot.mungkin 2 la sbbnya aku suka
die.

tapi akhirnya, tiada apa berita yang mengembirakan
aku daripada die.
sebabnya,die kata die x suka couple couple ni.
lagi pon die tau aku suka die.
yela tipu la kalau aku  tak ada perasaan berharap
kat dia kan.

dan aku akhirnya, terima aja la jawapan dia tu kan.
tak kan la aku nak paksa2 dia.
sedih & kecewa 2 da tentu la ada.
yela sebelum nih, aku je suka kt orang,tapi orang 2
tak pon suka kat aku.

susah kan nak cari yang suka sama suka ni.
yela mereka mereka diluar sana tu kan memilih.
hai mana lah nak perempuan macam aku ni kan.

penat weh,asyik kena reject aja.
aku da lama menjandaa kottt. ha3x :D
teringin juga la nak ada couple setelah sekian
lama menyingelll.
bohong la kalau tak ada rasa jeles dalam
diri tu bila tengok kawan kawan yang ada bf ni kan.

tapi tak apa lah.walaupun tiada boyfieeee,
tapi aku ada sahabat sahabat aku & keluarga aku.
aku sayang mereka. :'(
insyallah satu hari nanti kita akan dipertemukan
& dijodohkan dengan seorang lelaki
yang soleh serta dapat membimbing
kita ke jalan yang benar.
amin.

salam.luv u damn muchhhhh!
-icak92-




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.